Інформатика 2-4 клас

Нормативні документи для класу інформатики 

Вправи для очей

Навчальні програми для дітей👪:

RapidTyping

Клавіатурний тренажер RapidTyping Tutor - дозволить вам і вашій дитині освоїти  десятипальцевий метод друку всього за кілька уроків. Цей тренажер досить зручний у використанн, він навчить вас і ваших дітей друкувати швидко і без помилок у легкій ігровій формі. За допомогою RapidTyping Typing Tutor ви зможете навчитися ефективно використовувати клавіатуру в будь-якій розкладці - російської чи англійської, і підвищити швидкість друку кирилицею та латиницею. 

Tux Paint - програма для творчості.



Сходинки


Scratch 

Скарбниця знань 

За допомогою програми «Скарбниця знань» 2-4 клас діти в ігровій формі познайомляться з поняттям інформації та предметом інформатики, навчаться виділяти в предметах певні ознаки та якості, встановлювати подібність і відмінність між кількома предметами.

Також діти навчаться групувати предмети за видовими і родовими ознаками, розпізнавати відносини в множинах, ознайомляться з алгоритмізацією, масивами, будуть розвивати логічне мислення і творчі здібності.

GCompris

До складу комплекту GCompris належать програми для навчання дітей читання, математики, вивчення комп’ютера та ін., а також просто декілька розважальних програм. Усі завдання є не просто підручниками, а справжніми іграми, тим більше що всі вони барвисто оформлені і мають музичний супровід.

Нижче наведено список категорій з деякими вправами, доступними в них: 
- вивчення комп’ютера: клавіатура, миша, різні рухи мишею...;
- математика: лічба, злічити предмети, терези, табличка множення...;
- наука: робота шлюзу на каналі, підводний 
човен, симуляція електричного кола...;
- читання: падаючі букви, потяг із буков...; 
- географія: розмісти країни на мапі світу…;
- головоломки: танграм, Ханойська башта...; 
- ігри: шахи, пам’ять, 4 в лінію, oware, судоку...;
- інші: скажи, котра година, пазли, вектори, малювання, анімація, спілкування в мережі...

Наразі GCompris містить понад 100 вправ, і їх число постійно зростає. Але для операційних систем Windows доступні тільки трохи більше сорока. При цьому їх можливості дуже широкі.

Програми з розділів «Розваги», «Головоломки», «Стратегічні ігри» можна застосувати під час вивчення майже всіх розділів програми. У темах «Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. Файли та папки. Вікна та операції над вікнами» є уроки з теми «Робота з розвивальними програмами». Але якщо на уроці не заплановано роботу з іншою навчальною програмою, ігри на розвиток логічного мислення, на розвиток пам’яті будуть доречними.

Під час вивчення теми «Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером» у 2-му класі незамінними можуть бути тренажери миші та клавіатурний тренажер. Роботу з клавіатурним тренажером рекомендовано проводити систематично, незалежно від теми, яка вивчається, бо важливо навчити дітей правильно та швидко вводити літери, цифри і розділові знаки з клавіатури, а на кінець курсу учні мають досягти певної швидкості у клавіатурному введенні даних.

Під час опанування теми «Алгоритми і виконавці» демонструванням виконання алгоритму може бути гра «Шлюз».

Вивчення теми «Об’єкти. Графічний редактор» неможливо уявити без графічного редактора. Графічний редактор з пакету GCompris унікальний.

Крім великого набору різноманітних шаблонів готових зображень, структурованих тематично, він дає можливість дуже легко (одним клацанням) запам’ятовувати велику кількість зображень, а потім створювати з них анімації. При цьому можна не тільки відредагувати окремий кадр, а й налаштувати весь ролик, змінюючи кількість кадрів та швидкість їх відтворення. Ці можливості стануть у пригоді під час створення проектної роботи (теми «Створення проектів» у 3-му та 4-му класах).

Під час вивчення теми «Пошук даних в Інтернеті» (урок «Поняття про комп’ютерну мережу») доцільним є використання мережного чату пакету GCompris. Також у разі ускладнень з підключенням до мережі під час вивчення теми «Електронне листування» (урок «Правила і етикет електронного листування») можна використати цей мережний чат.

У 2-му класі є тема «Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів». Під час її опанування можна ознайомити учнів з програмами з розділів «Математика» і «Читання». Але прості програми на прослуховування і вказування букв, на підрахунок предметів тощо можна використовувати і в першому класі на уроках читання та математики. А ігри з розділу «Досліди» можуть бути корисними на уроках природознавчої галузі.

До складу пакету GCompris належить модуль GCompris Admin. Якщо в кабінеті є локальна мережа, вчитель може налаштувати пакет GCompris під свої вимоги. Він може створювати і змінювати класи, групи, користувачів, запрограмувати виконання та рівень складності ігор для кожного конкретного класу або групи. Автоматично створюються звіти. Вчитель може переглянути ці звіти та відфільтрувати їх за користувачами, за вправами, датою. Ці звіти показують хід кожного учня.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Сайти і платформи для вчителів.

Міністерство освіти і науки України Освіта НУШ НУШ EdEra Prometheus Сайт "На урок" Сайт "Всеосвіта"